Produkty, ktoré ma v roku 2017 neohúrili


Raz si hore, raz si dole, tak to v živote chodí. A vlastne nielen v živote, ale v každej oblasti, dokonca aj v tej kozmetickej. Myslím si však, že je dôležité spomenúť aj tie pády, pretože vďaka nim sa učíme vstávať, nabrať silu a ísť ďalej. A vďaka kozmetickým prepadákom sa aj vy dozviete, za ktoré produkty sa neoplatí utratiť ani cent. Poďme na to.
Minulý rok som sa konečne dostala k produktom talianskej značky Pupa. Okolo Pupa predajní som vždy chodila a v duchu uvažovala, aké skvelé produkty sa v nich skrývajú. Skúsila som dva a ani jeden nie je podľa môjho gusta. Linky The Vamp nedržali, v priebehu dňa sa mi z očí vytrácali, proste to nebolo ono. Ešte horší je ich lak na nechty, ktorého výdrž je niekedy sotva pár hodín. Na to, že si ho dáte deň pred udalosťou rovno zabudnite. Ani povestné dve vrstvy vás nezachránia a ani odlakovať ho nie je také easy. K Pupe sa ja tak skoro asi nevrátim.

Dosť veľké sklamanie pre mňa pripravila česká Manufaktura. Ich očný balzam je jednoducho príliš slabý na to, aby robil čokoľvek. Necítim ani len tú mini hydratáciu, ktorú vám dodá akýkoľvek krém. Je to proste mega riedky balzam, ktorý sa hodí tak na ruky v lete, no inak neviem čo s ním. 

Nikdy by som neverila, že aj medzi povestnými Maybelline riasenkami sa nájde čierna ovca. A tou je podľa mňa ich Lash Sensation with oil. Asi práve vďaka tomu oleju som ju nedokázala dostať z očí. Tým pádom bolo líčenie na ďalší deň vždy náročné, dokonca som sa bála, že sa mi polámu riasy. Všetky Maybelline riasenky sú super, no táto mi nesedela, ani s vedodolným odličovačom nešla dole. 

A pri riasenkách ešte chvíľu ostaneme. I keď som minulý rok experimentovala menej, stále som si tak trochu nedala povedať. Avon riasenka Mark Big and Daring je presne ten typ riasenky, ktorý nerobí nič. Žiaden objem ani predĺženie, takmer som nevedela, či ju vôbec na riasach mám. Ocenia ju snáď tie z vás, ktoré preferujú prirodzene vyzerajúce riasy.

Na levanduľový krém Ozalin som sa vcelku tešila. Voňal príjemne a tak nejako som čakala, že bude aj rovnako dobre fungovať. Mal by to byť krém na nohy, no obyčajná Indulona je stokrát lepšia ako toto. Je veľmi riedky, na krém na nohy až nezvyčajne a skrátka nespĺňa to, čo sľubuje.

Zo šampónu Cien Color and Shine som až tak sklamaná nebola. Nie je drahý a tak fakt, že mi nesedí viem prežiť. Nejako sú po ňom moje vlasy dosť rýchlo mastné, čo niektoré šampóny na farbené vlasy robia. Žiaľ aj tento z Lidlu sa radí k tej horšej skupine pánov farebných. Možno ak máte suché vlasy, mohol by vám sedieť, pri mastných to však rozhodne nie je dobrá voľba.

V blogosfére sa občasne spomínajú prípravky proti poteniu od značky Bionsen. Ja som siahla po deodorante Caring touch. Hliníkové soli síce neobsahuje, čo je super, no ako deodorant je dosť neúčinný. Jeho funkčné obdobie končilo niekedy po 3 hodinách, čo nestačí ani na pokrytie bežnej pracovnej doby. 

Viete, že na našu slovenskú kozmetiku nedám dopustiť. Rada skúšam nové produkty a značky. A tak som si kúpila denný hydratačný krém Dulcia s marulou a ceramidmi. Krém mi však preexpiroval veľmi rýchlo, vyrobený v apríli a po 6 mesiacoch mu končila záruka. Používala som ho striedavo s Krásnou slečnou a tento sa mi skrátka zdal nejaký slabý. Po nanesení som necítila extra hydratáciu, je to taký skôr vodnatejší krém na moje pomery. Na to, že ide o prírodný produkt, som fakt dosť sklamaná.


A prírodnou kozmetikou to aj uzavriem. Možno viete, že som si minulý rok splnila sen a kúpila si svoj prvý kozmetický adventný kalendár. Výber padol na značku Alverde. Kalendár sa mi páčil až na tie formičky na pečenie a semienka na sadenie. To s beauty fakt nemá nič spoločné. Reálne mám teda v zásobe 21 miesto 24 mini kozmetických vecičiek. Najmenej mi však vyhovuje olej do kúpeľa. Príde mi dosť riedky a ak poznáte Mucosolvan (sirup proti kašľu), tak olej vonia presne po ňom. Takúto vôňu ja proste nemôžem stráviť takže ho buď posuniem ďalej alebo rovno vyhodím. 

Tak a sme na konci, nebolo to až také zlé, ako som čakala. Každý rok sa snažím vyhnúť produktom, ktoré mi nesedia, avšak niekedy sa to nedá odhadnúť. Produkt treba najprv vyskúšať a kupovať neustále osvedčené stálice ma skrátka nebaví. Okrem toho by to bola nuda aj pre vás. 

Majte sa krásne a do komentárov mi napíšte, aké prepadáky ste v kozmetike objavili vy. Máme nejaké produkty spoločné?


Komentáre

  1. Nad Dulciou som uvažovala pred Vianocami, dobre, že som nekúpila. Inak, ja mám Lash Senasational rada, ale tú klasickú, nie s olejom. Tá klasická je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno tu klasickú mám rada aj ja, tá je perfektná a v minulom článku som ju aj zaradila medzi top produkty. Táto olejová je zvláštna.

      Odstrániť
  2. Za mňa prepadák ziaja kakaový krém na ruky, blistex balzam na pery, garnier čistiaci gél na pleť ružový a mnoho ďalších, ktoré mi hneď nenapadnú na um :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Spomínam si na tie produkty z tvojho článku. Blistex veľmi nenadchol ani mňa, neviem už aký druh som mala, no mala som z neho dosť suché pery.

      Odstrániť
  3. Já jsem ani nějak žádné propadáky tenhle rok nezaregistrovala:D. Na ty produkty, co zmiňuješ ve článku si dám pozor...:D.
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to si na tom dobre, mne sa vždy podarí na nejaké natrafiť.

      Odstrániť
  4. Co se týče Pupy - máme ji nově v OC a zatím mě nic nemotivovalo jít dovnitř. Od pár lidí jsem slyšela chválu na oční stíny a někomu možná vyhovuje highlighter, ale myslím si, že na trhu je spousta zajímavějších a cenově výhodnějších produktů.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mávajú tam niekedy zľavy avšak je to drahšia značka. Z mojich skúseností však nie je veľmi kvalitná.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.