Naša slovenská Indulona v novom šate

Indulona slovenska kozmetika

To naše Slovensko nie je zďaleka tak nerozvinuté a chudobné ako sa to mnohokrát prezentuje. V oblasti kozmetiky sa nám rozhodne darí a to nie je zďaleka jedinou oblasťou, v ktorej Slovensko vyniká. Ja však ostanem pri kozmetickej téme, tá je môjmu srdcu akosi najbližšia a pristavím sa pri značke Indulona, ktorá je ako inak slovenská a kedysi ju vyrábala naša milá Slovakofarma v Hlohovci.

Myslím, že krémy na ruky Indulona poznajú na Slovensku všetci a to bez výnimky. Tradícia výroby tohto vzácneho krému, ktorého hlavnou zložkou je prírodná vazelína, siaha až do roku 1948, kedy sa Slováci a Česi spojili a vynašli jej unikátny recept. Od roku 1964 sa začala jej hromadná výroba za ktorou dnes stojí spoločnosť Saneca Pharmaceuticals, predchodca našej milej Slovakofarmy. 

Spočiatku sa značka sortimentom orientovala výlučne na krémy na ruky, no nedávno prešla zmenou dizajnu a rozšírila svoj sortiment aj o produkty starostlivosti o telo. Dôležité je ešte spomenúť, že v  Indulone Original sa nenachádzajú žiadne konzervačné látky. Výroba týchto krémov prebieha za najprísnejších hygienických podmienok podobných výrobe farmaceutických liečiv. Alergií by som sa tu teda neobávala. 

Indulona kremy na ruky

Na výber máte aj z množstva vôní a to original, olivová, nechtíková či marhuľová Indulona. Doposiaľ som mala skúsenosť len s nechtíkovým krémom na ruky, ktorý pôsobil v zime na moje popraskané ruky ako zázrak. Pre obal, ktorý už dnes našťastie nahradil nový, moderný, som si ju však nejako nekupovala. V poslednom čase sa to však u mňa doma Indulonou len tak hemží.


Indulona nechtikova

NECHTÍKOVÝ RAD

Táto vôňa je môjmu srdcu najbližšia, takže nedá mi ňou nezačať. Telové mlieko príjemne, no jemne vonia, má takú hutnejšiu konzistenciu takže vám z ruky nestečie. Pri rozotieraní sa s ním dobre pracuje a do pokožky sa vstrebe okamžite. Po skúsenosti s telovými olejmi som začala byť k telovým mliekam a ich hydratačným schopnostiam dosť skeptická, ale Indulona môj názor zmenila. Pokožka je hydratovaná citeľne, povedala by som takých 24 hodín. Toto dokáže máloktoré, možno žiadne telové mlieko.

Hodnotenie: plných 5 bodov, maximálna spokojnosť.

Nechtíkový krém na ruky má len nový obal, inak je rovnako skvelý ako pred rokmi. Páči sa mi jeho vôňa, rýchlosť, akou sa vie vstrebať do pokožky a aj efekt na rukách. Žiadne suché ruky už s týmto krémom nehrozia a ak máte, hlavne v zime, problém s praskaním rúk, tento krém vás zachráni. Hlavnou vlastnosťou tohto krému je jeho schopnosť regenerovať pokožku a poviem vám, je na to ten pravý odborník.




Pri krémoch na ruky ešte ostaneme, skúsila som totiž aj pre mňa neznámy druh a to Ochranný krém na ruky. Ten má v porovnaní s klasickými krémami na ruky tejto značky antibakteriálne účinky. Jeho vôňa je pekná, taká jemná a skôr neutrála, ťažko povedať, po čom vonia. Mne sa zdá konzistenciou trochu hutnejší ako nechtíková Indulona, no inak v ich účinkoch rozdiely nevidím.

Hodnotenie oboch krémov: plných 5 bodov.

Ak ste zatiaľ krémy Indulona neskúšali, tak túto chybu odporúčam urýchlene napraviť. Mnohé firmy dávajú tento krém ako benefit, hlavne ak pracujete s papiermi či na stavbe a podobne. Keď tieto krémy porovnám s inými značkovejšími a voňavejšími produktmi vidím jeden veľký rozdiel a ten je v rýchlosti vstrebávania a pocite mastných rúk po kréme. Pri krémoch Indulona toto neexistuje, natriete sa, krém sa vsiakne a na povrchu už necítite žiaden mastný povlak, takže môžete hneď pokračovať v činnosti. 

Na záver spomeniem ešte krém na nohy Indulona. Ten je hutný a je to cítiť aj pri nanášaní, no opäť žiaden mastný pocit neostáva, čo je super, aspoň vás to nijako neobmedzuje. Už prvý deň po nanesení som cítila, že pokožka na nohách je jemnejšie a mäkšia. Krém dodá pokožke takú tú poriadnu dávku hydratácie.

Hodnotenie krému: plných 5 bodov

Vraví sa, že obal predáva a tento nový obal Indulony nielen predáva, ale presvedčil aj mňa, že táto značka je skrátka úžasná a samozrejme slovenská. Môj nedávny článok o slovenských kozmetických spoločnostiach tak môžeme rozšíriť aj o túto. Za  produkty ďakujem vedeniu spoločnosti Indulona  a len dodám, že som po návrate k tejto značke ostala veľmi milo zaskočená. 

Majte sa krásne a do komentárov mi napíšte, či poznáte produkty značky Indulona a aký je váš obľúbený produkt? Ako vnímate nové obaly, zapôsobili na vás tak ako na mňa?


Komentáre

  1. Janičko, já jsem asi konzerva, ale nejvíc ze všech se mi líbily kdysi ty hliníkové tuby.....:) nicméně modrá indulona (v jakémkoliv obalu) mi připomíná moje dětství, a proto se k ní moc ráda vracím ....:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hliníkové tuby? Také ani nepoznám, nevadí zjavne prešla táto značka už viacerými obalmi.

      Odstrániť
  2. Indulonu mam rada. Pouzivam nechtikovu verziu, no mam ju este v starom obale. Upravila by som informaciu, ze neobsahuje konzervacne latky. To by vydrzala mozno mesiac pri skladovani v chlade. Dokonca niektore verzie su konzervovane parabenmi (plati pre verzie v starych obaloch, kedze neviem ci sa okrem obalov menilo aj zlozenie). Nechtikova verzia parabeny nastastie neobsahuje.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja mám nechtíkovú verziu najradšej. S tými konzervačnými látkami máš pravdu, iba Original verzia ich neobsahuje.

      Odstrániť
  3. Indulonu si pamätám od detstva ale až od doby kedy zmenili dizajn som rozmýšľala o kúpe. Modrá indulona sa u nás používala hlavne na topánky ako ochrana pred snehom a vodou.Ja sa s ňou natierať nemôžem lebo mám pocit že na telo nepatrí. Na to je lepšia nechtikovu. ��

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No aj original verzia už má telové mlieko, takže môžeš vyskúšať. Aj som čakala, že Indulonu budeš poznať, ako píšem v úvode, zdá sa mi, že ju musí poznať každý.

      Odstrániť
  4. Indulonu môj priateľ využíva na všetko :D Pre neho je indulona ako všetkých mojich 20 mastičiek v jednom :D..ale ten obal sa naozaj vydaril :)

    Accessoriesforbeauty

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak ja som ju kupil cez net v uk a som plne spokojny. pripomina mi detstvo a kedze robim v chlade tak modra je vinikajuca ale aj ochranna. plus olivova na tvar a k tymto trom som dostal este aj nechtikovu ale som ju este nevyskusal. Drzim palce indulone aby exportovala do co najviac krajin a nech ma co najviac kozmetickych produktov.
    Mohli by zatac vyrabat mandlovy krem ako robila AB kozmetika, moja mama ho mala rada.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak vidím, že si vyskúšal všetky možné druhy. Teší ma, že sa dá kúpiť aj takto v zahraničí, sama som sa dočítala, že exportujú aj mimo SR. Mandľovému radu by som sa veľmi potešila, zdá sa, že začínajú inovovať svoj sortiment tak uvidíme ako to dopadne.

      Odstrániť
  6. Ja milujem indulonu od detstva. Lepši krem na ruky nepoznám. Najradšej mám olivovu radu :) Ale teda napr s nechtikovou nemám dobre skusenosti. Bola mi istu dobu odporučana aj mojou lekárkou, kedže som trpela tiež popraskanými rukami a mne vobec nepomáhala, ani dobre nehydratovala. Ale tá olivová, tak to je iná reč - moja najoblubenejšia.
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Olivovú som skúšala zo všetkých najmenej, asi kvôli vôni. Tiež som ju začala používať v zime, kedy moje ruky strašne praskali. Tuším sám môj otec mi to poradil a mal pravdu. Indulona je perfektná, teraz mám najradšej tú červenú ochrannú na ruky a na telo nechtíkovú.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.